El portaveu del grup municipal del Bloc-Compromís en l’ajuntament de Catarroja, Jesús Monzó, ha demanat a l’alcaldessa de la localitat, Soledad Ramón, que d’exemple i decidisca reutilitzar el paper utilitzat en les dependències municipals com mesura d’estalvi econòmic i respecte al medi ambient. Segons Monzó, amb aquesta mesura s’aconseguiria estalviar una quantitat de diners apreciables, tenint en compte la despesa anual que en material de papereria ha de realitzar el consistori.

Segons Monzó resulta difícil d’entendre com es pugen les taxes i els impostos municipals com l’IAE o les escoletes matineres i, en canvi, les factures de llum i la despesa en material de l’ajuntament és desorbitat i no existeix cap tipus de control referent a això.

Referent a això, el grup municipal de Compromís ha demanat a l’equip de govern que es revisen les factures elèctriques que es paguen d’alguns locals municipals. La llum consumida en l’edifici de l’ajuntament ha suposat en alguns casos més de 18.000 euros mensuals.