Preguntes:

1.- Per quin motiu tenim vehicles abandonats en diverses zones del poble durant mesos i mesos sense que es retiren? Han rebut reclamacions al respecte? Quins tipus d’actuacions s’han fet per solucionar el problema?

2.- Quin és el procediment de selecció que passen els traballadors temporals contractats per l’ajuntament de Catarroja? Com es contracten? Hi ha algun tipus de borsa de treball vigent actualment? Quantes persones s’han contractat en el darrers anys mitjançant el sistema de borsa laboral?

3.-Qui s’encarrega d’arxivar els currículums que arriben a l’Ajuntament de Catarroja? Hi ha una base de dades d’aquests currículums? Quin ús en fa l’actual equip de govern?

4.- Segons una contestació signada per l’alcaldessa de Catarroja, Soledad Ramón, a una pregunta formulada pel nostre grup municipal (registre eixida 997, de data 23 de febrer de 2012), al nostre poble hi ha “Pubs” sense ambient musical. Com poden explicar aquesta classificació? En quina ordenança es basen?

5.- Quan sabrem alguna cosa definitiva sobre la reparació de la piscina coberta de Catarroja? han desistit, definitivament, a la construcció de la nova piscina de l’avinguda de la Diputació?

Precs

1.- Des del Grup municipal Bloc- Compromís preguem que l’Ajuntament de Catarroja rebutge públicament el real decret 14/2012, del govern espanyol, sobre mesures urgents de racionalització de la despesa pública en l’àmbit educatiu per entendre que és un nou atac a l’educació pública del nostre país.

2.- Des del grup municipal Bloc-Compromís preguem que l’Ajuntament de Catarroja rebutge, així mateix, el decret de reforma del sistema nacional de salut. Una reforma que lluny de solucionar els problemes econòmics de molts espanyols, obligarà a jubilats i pensionistas a pagar més pels seus medicaments.

3.- Des del Grup Municipal Bloc-Compromís preguem que l’Ajuntament de Catarroja felicite públicament al Catarroja CF per haver aconseguit la promoció d’ascens a segona divisió B, i, per consegüent, per la magnífica temporada realitzada.

4.- Des del Grup Municipal Bloc-Compromís preguem que l’Ajuntament de Catarroja felicite a l’esportista Angel Navarro del Catarroja Unió Esportiva per les dues medalles d’or aconseguides en el campionat provincial individual aleví d’atletisme.

5.- Així mateix, des del nostre grup municipal també preguem que l’Ajuntament de Catarroja felicite als membres del Club Frontenis de Catarroja; Jorge Frias i Oliver Martínez per haver aconseguit el campionat i subcampionat d’Espanya de Frontenis en la modalitat de paleta goma Argentina.