El grup municipal Bloc-Compromís ha denunciat lo’estat de conservació del pàrquing municipal, amb humitats molt visibles, especialment en les escales d’accés, com es pot observar en la fotografia. L’Ajuntament duu dos anys sense reparar la pèrgola d’esta escala d’accés, que va arrancar el vent en un temporal fa ja dos anys.

Malgrat que Compromís ho ha denunciat en reiterades ocasions, l’equip de govern del PP ha fet cas omís, indicant que la pèrgola no feia cap funció. A pesar de les afirmacions de l’actual equip de govern, els usuaris han observat com els dies de pluja l’aigua s’introdueix directament en el pàrquing i les escales al banyar-se es converteixen en una pista de patinatge.

Des de Compromís s’exigeix a l’alcaldessa que explique als ciutadans de Catarroja on està els diners que l’ajuntament cobra de les assegurances. La situació del mobiliari de les vies públiques del municipi és lamentable, jocs infantils en pèssim estat, fanals que es trenquen i no es tornen a reposar a pesar que existeixen resolucions d’ajuntament on es confirma que les companyies asseguradores dels vehicles, en casos de desperfectes en les vies públiques, si que han abonat les quanties reclamades.