Demà diumenge a partir de les 12 h. el col·lectiu de Compromís per Catarroja estarà al Parc de Paluzié repartint exemplars de l’Infocompromís del primer trimestre de 2014. Esta publicació conté tota la información sobre les accions promogudes per Compromís per Catarroja tant en l’Ajuntament com en les Corts Valencianes i en el Congrés dels Diputats. Posteriorment ens desplaçarem per altres zones del poble per completar el repartiment. Per consultar el nou Infocompromís polseu ací.

Al mateix temps, aprofitarem per informar al veïnat sobre el procés de primàries que Compromís ha encetat per triar les persones candidates a la seua llista al Parlament Europeu, on es prenen una gran quantitat de decisions que ens afecten directament. Poden participar en les primàries de Compromís qualsevol persona resident al País Valencia i major de 16 anys que es registre en el cens que estem elaborant (inscripció en el cens). Les persones militants o simpatitzants no cal que es registren.