S’acosta el 25 de maig, data de la celebració de les Eleccions al Parlament Europeu i una oportunitat única per començar a canviar les coses, i per demostrar que sí és possible una altra Europa. Com ja hem informat anteriorment el col·lectiu de Compromís a Catarroja està eixint als carrers del poble per comunicar al veïnat quines són les nostres propostes per a fer d’Europa un espai de llibertat en el qual les persones estiguen per davant dels bancs. Una Europa més solidària, més sostenible i amb més democràcia, i on la veu dels valencians sone amb força de la mà del nostre candidat, Jordi Sebastià i de la coalició Primavera Europea.

Vos convidem a participar activament en la campanya, mitjançant els actes que tenim programats fins el diumenge 25:

Dissabte 17: estarem a la Plaça del Fumeral des de les 11,30 del matí parlant amb el veïnat i presentant el nostre programa. Vos recordem igualment que des de la vesprada Catarroja acull les Trobades d’Escoles en Valencià de l’Horta Sud, una bona oportunitat per a seguir reivindicant l’ensenyament en valencià en tots els nivells de l’educació.

Diumenge 18: Acte central de la campanya de Compromís/Primavera Europea. Serà al Col·legi Cervantes de València, al carrer Guillem de Castro, a partir de les 11,30. Comptarem amb les intervencions de Jordi Sebastià (Compromís), Florent Marcellesi (Equo), Ángela Labordeta (Chunta Aragonesista), Miguel Prados (Democracia Participativa), Esther Moreno (PCAS) i Miguel Ángel Vázquez (Por un Mundo más Justo). A més, hi haurà animació infantil i l’actuació de Pau Alabajos. Si voleu acudir amb el col·lectiu de Compromís per Catarroja, hem quedat a la seu (Plaça Major 13) a les 10,30h.

Dimarts 20. Paradeta de Compromís per Catarroja a partir de les 18h. (Lloc per confirmar).

Dijous 22. Paradeta de Compromís per Catarroja a partir de les 18h. (Lloc per confirmar).

Divendres 23. Paradeta de Compromís per Catarroja a partir de les 18h. (Lloc per confirmar). Posteriorment soparem a la nostra seu per tancar la campanya i preparar la jornada electoral. Nosaltres posem la beguda i la picadeta.

Diumenge 25. ELECCIONS EUROPEES. Per a la jornada electoral necessitem com més ajuda millor, tant per supervisar que tot funcione amb normalitat com, sobretot, per al recompte, a partir de les 20 hores. Si voleu participar podeu enviar les vostres dades a catarroja@compromis.net o bé emplenar este formulari. En acabar el recompte, farem sopar per seguir els resultats a la nostra seu.