El candidat de Compromís a l’alcaldia de Catarroja, Jesus Monzó, ha llançat esta proposta després de comprovar que no existix una clara voluntat del govern de Soledad Ramón d’explicar a la ciutadania quin és el projecte que tenen per a Catarroja.

Compromís afirma que ja ha tingut l’ocasió de debatre el seu programa en algunes de les 10 formacions que se presenten a les eleccions municipals però que a cap dels actes ha assistit el PP, fins el punt de prohibir un d’ells, el celebrat a l’Escola Pública d’Adults. Monzó considera que els debats i les exposicions públiques Són imprescindibles en una societat democràtica i que estos debats han de produir-se en igualtat de condicions i de temps, no com ocorre en els panells de l’ajuntament on el PP i el PSOE monopolitzen el 80% de l’espai.

Monzó afirma que la població hauria de saber el posicionaments de tots els partits sobre qüestions transcendentals com el futur urbanístiic de la població, les politiques d’ocupació i econòmiques, així com que entén cada formació per transparència, participació i regeneració democràtica.

Compromís ha elaborat un programa en 241 propostes per a millorar Catarroja. Es tracta d’un programa elaborat amb la participació d’experts i ciutadans de Catarroja, una aposta clara a la participació i col•laboració. Compromís presenta un programa i un equip preparats per a governar i considera que el programa és el punt de partida d’un govern