El col·lectiu local de Dones amb Compromís de Catarroja, constituït recentment, celebra el Dia de la Dona amb dos actes ben significatius. El primer tindrà lloc el proper diumenge 5 de març al Parc de Paluzié, on es farà a partir de les 10,30 hores un contacontes i una sèrie d’activitats diverses per a xiquetes i xiquets.

A més, el dimecres 8 de març Dones amb Compromís de Catarroja participarà en la manifestació en commemoració del Dia de la Dona amb pancarta pròpia. La convocatòria serà a les 18,30 hores a l’estació de Catarroja, per sumar-se després a la manifestació, que eixirà des del Parterre a les 19,30, convocada pel Moviment Feminista de València.

Dones amb Compromís és la sectorial que s’encarrega d’estructurar i coordinar totes les polítiques, accions i reivindicacions de Compromís en polítiques d’igualtat de gènere.

Des de la sectorial s’hi vertebren les accions concretes per assolir-ne la igualtat efectiva, tant al si de la coalició com a tota la societat, mitjançant el suport, l’assessorament, la formació i la dinamització; així com la difusió del nostre projecte polític. sexlocals.ch

La sectorial està formada per aquelles persones que lluitem i treballem pels drets de les dones i per la transversalitat del feminisme a la societat.

Per contactar podeu omplir este formulari o enviar un correu a catarroja@compromis.net.