Dones amb Compromís de Catarroja celebra el Dia de la Dona

El col·lectiu local de Dones amb Compromís de Catarroja, constituït recentment, celebra el Dia de la Dona amb dos actes ben significatius. El primer tindrà lloc el proper diumenge 5 de març al Parc de Paluzié, on es farà a partir de les 10,30 hores un contacontes i una sèrie d’activitats diverses per a xiquetes i xiquets.

A més, el dimecres 8 de març Dones amb Compromís de Catarroja participarà en la manifestació en commemoració del Dia de la Dona amb pancarta pròpia. La convocatòria serà a les 18,30 hores a l’estació de Catarroja, per sumar-se després a la manifestació, que eixirà des del Parterre a les 19,30, convocada pel Moviment Feminista de València.

Dones amb Compromís és la sectorial que s’encarrega d’estructurar i coordinar totes les polítiques, accions i reivindicacions de Compromís en polítiques d’igualtat de gènere.

Des de la sectorial s’hi vertebren les accions concretes per assolir-ne la igualtat efectiva, tant al si de la coalició com a tota la societat, mitjançant el suport, l’assessorament, la formació i la dinamització; així com la difusió del nostre projecte polític.

La sectorial està formada per aquelles persones que lluitem i treballem pels drets de les dones i per la transversalitat del feminisme a la societat.

Per contactar podeu omplir este formulari o enviar un correu a catarroja@compromis.net.

Arxivat en: General