Dones amb Compromís de Catarroja crida a la participació en els actes del 25N

Dones amb Compromís de Catarroja s’uneix a les mobilitzacions del 25 de novembre, dia contra les violències masclistes, amb un seguit d’actes i convocatòries que pretenen recolzar la lluita de les dones i de tota la societat contra la violència masclista

Aquest dijous tindrà lloc a partir de les 18 hores un taller reivindicatiu que decorarà de la seu de Compromis per Catarroja amb motiu del 25N.

Així mateix, Dones amb Compromís crida a la participació en els actes que l’ajuntament de Catarroja ha organitzat per commemorar aquesta data, el punt centrals dels quals serà la lectura col·lectiva del Manifest redactat per l’alumnat de PROMIG de l’IES Berenguer Dalmau. Prèviament tindrà lloc una activitat anomenada “Contra la violència masclista, JO PUC…”, a càrrec de l’alumnat de PROMIG de l’IES Berenguer Dalmau, i una altra, “Bons tractes vs Maltractaments”, a càrrec de l’equip del Programa Pont. Finalitzarà el programa amb la performance “Ens volem vives, ens volem fortes” a càrrec de l’alumnat de PROMIG de l’IES Berenguer Dalmau. Les activitats estan organitzades per les regidories de Benestar Social i Educació, dirigides per Núria Blanch, i per la regidoria d’Igualtat.

A més, a partir de les 18 hores hi haurà al TAC la conferència “Amors que maten”, a càrrec de Sònia Cervantes, i la representació “MicromaQuè?”, a càrrec de Clowndestino Teatre, amb entrada lliure fins a completar aforament. Aquesta activitat es realitza dins el cicle “Trenquem el silenci”, organitzat per per les regidories de Benestar Social i Educació.

Finalmenet, el col·lectiu de Dones amb Compromís de Catarroja participarà a la gran manifestació en contra de la violència masclista a València que es celebrarà el pròxim diumenge 25 de novembre a València a partir de les 12 hores.

Presentació del col·lectiu local de DaC
Es tracta de la primera mobilització propiciada per Dones amb Compromís de Catarroja després de la seua presentació pública celebrada el passat divendres 16 de novembre, i que va comptar amb les intervencions de Noèlia Hernàndez Fito, de la regidora d’Igualtat de l’Ajuntament de València Isa Lozano i de la coordinadora nacional de Dones amb Compromís, Bàrbara Peris.

Arxivat en: General, Igualtat