El ple ordinari de Catarroja celebrat el passat 31 de gener va aprovar per unanimitat de tots els grups una declaració institucional a instàncies de la plataforma d’Indignats amb Renfe, en què es reclama al govern central la millora en el servei de les línies C1 i C2 de Renfe. La plataforma va nàixer per a denunciar les deficiències amb què es troben diàriament, com el retard dels combois , la disminució de vagons i l’increment dels preus dels bitllets. Juntament amb Catarroja, s’ha aprovat a altres ajuntaments com Carcaixent o Alfafar.

Entre les propostes s’insta el Govern central a que propose al Parlament que aprove les partides pressupostàries suficients per recuperar les inversions que s’han vingut escatimant durant anys, alhora que controlen que les partides pressupostàries s’inverteixen en el que realment es necessita: la millora del servei de Rodalies. També es demana que s’invertisca en la línia i que es destinen recursos a personal, infraestructures i manteniment.