Este diumenge 14 d’abril Compromís per Catarroja celebra a la seua seu (C/ Colom 2-A) una assemblea oberta per enllestir el programa electoral amb què es presentarà a les eleccions del 26 de maig. En este encontre, que tindrà lloc durant tot el dia, es posaran en comú les idees generades durant les diferents assemblees sectorials celebrades entre els mesos de febrer i març, a més de les que s’han rebut mitjançant el número de WhatsApp de Compromís, el 661 80 17 78 (podeu donar-vos d’alta en este enllaç, si premeu des del vostre mòbil o des de l’aplicació d’escriptori de WhatsApp.

Recorda que pots fer les teues aportacions participant en les taules sectorials durant el matí del diumenge, així com durant el procés de posada en comú que farem de vesprada. Si voleu dinar amb nosaltres heu de confirmar la vostra assistència enviant un missatge de WhatsApp o mitjançant el correu electrònic [email protected].

Programa:
11h: grups de debat sectorials