L’assemblea de Compromís per Catarroja, celebrada el passat 13 de març, va aprovar per unanimitat la proposta de llista electoral presentada per Jesús Monzó després de la seua ratificació com a cap de llista en les primàries que Compromís va portar a terme recentment. A l’assemblea van assistir tant persones militants com simpatitzants de Compromís, entre elles algunes de les 25 noves altres que s’hi ha registrat durant el procés de primàries.

La llista estarà encapçalada per Jesús Monzó, seguit de Núria Blanch, Martí Raga i Dolors Gimeno. La principal novetat en els llocs d’eixida és la incorporació de José Antonio Cuberos, provinent del món associatiu, en el lloc 5, i de la professora i activista Elisa Gimeno, que ocuparà el lloc 6 com a independent. Tanquen els primers llocs de la llista Xavi Bellot, la regidora Empar Chulià, Imma Gimeno i Pau Ortega, de Joves amb Compromís de Catarroja

A partir del lloc 11 trobem Raquel Taberner (independent), la portaveu de Dones amb Compromís de Catarroja Noèlia Hernàndez Fito, el gerent empresarial Pep Domingo, Pilar Martín, Carles Ramos, l’activista Imma Ortells (independent), Iris Pastor, l’expresident de l’associació de Comerciants Martín Veces, i l’escriptor i guionista Pasqual Alapont. Tanca la llista l’expresident d’Escola Valenciana i exdirector de l’escola Jaume I de Catarroja, Vicent Moreno.

En la intervenció davant de l’assemblea Monzó va subratllar l’ampliació de la base social representada en la llista, i va posar en valor el fet que per primera vegada hi haja més dones que homes, així com la profunda renovació respecte a 2015, propera a un 50% de la llista. A més, Monzó no descarta «noves incorporacions» per la llista durant els propers dies.