El PP de Catarroja s’ha quedat sols votant en contra de la petició realitzada pel grup municipal de Compromís en l’Ajuntament de Catarroja perquè la Consellera d’educació, Maria José Català, rectificara la contestació realitzada al grup de Compromís en les Corts Valencianes on assegurava que el trasllat dels barracons s’havia fet sense posar en perill la integritat física dels menors.

El portaveu de Compromís en l’Ajuntament de Catarroja, Jesús Monzó, considera que “l’actitud de l’actual equip de hipòcrita, a l’hora de la veritat s’han oposat a la petició de responsabilitats polítiques i a la defensa dels interessos de Catarroja per damunt dels interessos de partit. L’única cosa que pretenen és que passe el temps i els pares s’obliden de l’incident”. Monzó considera que “les negligències en política no han de quedar impunes i en aquest cas s’ha actuat de manera impune i damunt mentint als pares dels xiquets i a la població en general”