L’Ajuntament de Catarroja, a través de la regidoria de Desenvolupament Sostenible, Emergència Climàtica i Transició Ecològica dirigida per Elisa Gimeno, col·labora en el desenvolupament del ‘Voluntariat Ambiental’, una activitat organitzada per SEO/Birdlife, per la qual, durant els caps de setmana de maig i juny, s’acostarà els valors ecològics i de conservació de l’entorn natural a un grup de persones interessades per mantenir més viu el Port de Catarroja.

Esta activitat de voluntariat comptarà amb una doble finalitat: formar a les persones participants perquè puguen conéixer molt millor el preciós entorn natural que tenen al seu voltant. D’altra banda, convertir-los en informants sobre el Parc Natural, el Tancat de la Pipa o el Port de Catarroja a totes les persones que visiten estos espais durant el cap de setmana. El procés de formació al voluntariat tindrà lloc el 8 de maig en el Port de Catarroja i serà oferit per SEO/BirdLife.

“El voluntariat ambiental és una activitat de sensibilització i comportament cívic, mitjançant la qual volem posar encara més en valor l’ampli tresor natural que tenim al nostre costat. Coneixent el ric valor ambiental del Parc Natural de l’Albufera, involucrant a la ciutadania i amb el suport de SEO/BirdLife aconseguirem aquest important objectiu”, explica Elisa Gimeno.