El col·lectiu local de Compromís ha organitzat per al pròxim dimarts 27 de novembre una assemblea oberta per debatre sobre els Pressupostos municipals per a l’any 2013, que hauran de ser sotmesos a votació en el proper ple ordinari.

L’assemblea tindrà lloc a la seu del Bloc-Compromís per Catarroja, a la Plaça Major 14-A, a partir de les 19,30 hores, i comptarà amb la participació de Jesús Monzó i Anna Martínez, regidors en l’Ajuntament. Durant este acte els regidors de Compromís exposaran les línies mestres que es defensaran en el ple de pressupostos, per a després donar veu als assistents perquè expressen les seues idees sobre com s’han d’invertir els diners de tots.

Amb esta assemblea oberta Compromís pretén compensar el menyspreu que el govern municipal fa de la participació ciutadana, i serà el primer d’una sèrie d’encontres amb la ciutadania que tindran lloc regularment per fer possible la seua participació activa en la línia d’actuació que Compromís per Catarroja està duent a terme.