El portaveu de Compromís a l’Ajuntament de Catarroja, Jesús Monzó, ha demanat a l’alcaldessa de Catarroja, Soledad Ramón, que aclarisca si els prop de 7.000 euros que ha costat el servei d’autobusos des del 7 al 24 de juliol ho assumirà la UTE o l’Ajuntament.

Aquest import consta, segons contestació realitzada per l’alcaldessa a preguntes del grup municipal de Compromís, com a “despesa excepcional d’explotació” però no aclareix qui ha d’assumir aquestes despeses excepcionals. Monzó ha insistit en l’opacitat i falta de transparència del govern del PP de Catarroja.

En la seua opinió “el més alarmant és que la falta de previsió del govern municipal i la inexistent planificació de les actuacions les haurà d’assumir el ciutadà”. “Ningú en el PP de Catarroja assumeix responsabilitats”, conclou el portaveu de Compromís., que també subratlla el fet que “l’empresa no ha complert amb el requeriment fet per l’alcaldia mitjançant resolució”.