El grup parlamentari de Compromís a les Corts Valencianes ha formulat una bateria de preguntes sobre diferents temes que afecten al poble de Catarroja, remeses pel grup municipal i que tracten d’obtenir informació sobre els centres de salut, la senyalització del poble o la imprudència en traslladar uns barracons al col·legi Vil·la Romana.

Mònica Oltra ha preguntat sobre les intencions de la Conselleria de Sanitat sobre el centre d’especialitats de Catarroja, inquirint sobre si hi ha un compromís ferm de mantindre o millorrar el servei. En el mateix text es pregunta sobre la necessitat d’ampliar i millorar el Centre de Salut, fent especial menció a l’avaria que va deixar sense ascensor el centre durant vàries setmanes.

Josep Mª Pañella ha preguntat la Consellera d’Educació sobre la imprudent instal·lació de barracons procedents del col·legi número 6 en el Vil·la Romana mentre els xiquets de l’escola d’Estiu jugaven al pati. Pañella reclama saber si es va comunicar al centre amb antelació

En l’àmbit de la senyalització urbana Mònica Oltra pregunta a la Consellera d’infraestructures, territori i medi ambient sobre la deficient retolació del municipi en les vies de competència autonòmica, qüestió que l’Ajuntament de Catarroja va reclamar a instàncies d’una moció presentada pel grup municipal de Compromís.

Podeu descarregar-vos les preguntes formulades en els següents enllaços: Centre de Salut i Vil·la Romana.