• El govern local (Compromís i PSOE) lamenten que Guanyar i Ciutadans s’alineen amb el PP, responsable de la instal·lació de les càmeres.
  • La quantitat recaptada per les multes dels foto-rojos dels semàfors de Catarroja acabarà en mans dels bancs per a amortitzar deute i no a inversions, com pretenia el govern local.

L’Ajuntament de Catarroja, governat per Compromís i PSOE, pretenia que l’excés d’ingressos a causa de les multes dels semàfors sobre la quantitat prevista es destinara a inversions com la remodelació de l’edifici de l’escola d’adults o la nova avinguda Diputació, però la suma de vots de Guanyar Catarroja, Ciutadans i Partit Popular ho ha impedit.

D’aquesta forma, afirmen els portaveus de Compromís i PSOE “els 111.000 euros recaptats per les càmeres sobre la quantitat prevista acabarà amortitzant deute municipal i no podrà invertir-se a Catarroja”.

Martí Raga (Compromís) i Juan Martínez (PSOE) lamenten que “la pinça formada per Guanyar amb Ciutadans i Partit Popular acabe beneficiant als bancs, que rebran els diners, abans que als veïns de Catarroja”.

Per al govern municipal sorprèn especialment l’actitud poc constructiva de Guanyar i Ciutadans, que han sumat els seus vots al Partit Popular, únic responsable de la instal·lació de les càmeres de foto-rojos en la població.

Compromís i PSOE lamenten que l’oposició es reagrupe al voltant de Soledad Ramón, que va ser la que va signar el contracte amb l’empresa instal·ladora sent alcaldessa de Catarroja i presidenta de la Mancomunitat i la que va sol·licitar l’adquisició de sis càmeres en la població.

El govern municipal, malgrat la suma de Guanyar amb PP i Ciutadans, continuarà treballant per Catarroja, prioritzant els interessos dels veïns sobre el dels bancs.