L’alcalde de Catarroja, Jesús Monzó, ha mantingut una reunió virtual amb la directora general d’Obres Públiques, Transport i Mobilitat sostenible Roser Obrer. En aquesta trobada, li ha traslladat una sèrie de reivindicacions històriques sobre la necessitat d’inversions en infraestructures a Catarroja.

Així doncs, en la reunió, s’hi han posat damunt la taula assumptes com la millora dels accessos al poble i al Port des de la V-31, la connexió del carril bici al Port amb una passarel·la, la millora i l’estat dels serveis de transport públic com la freqüència d’autobusos a la Fe o la licitació d’un bús a Paiporta per a conectar amb Metrovalencia.

“Necessitem un transport útil i sostenible, atenent a les noves formes de mobilitat, que servisca per a vertebrar la nostra comarca”, explica Jesús Monzó. D’altra banda ha reivindicat que “es prioritze la mobilitat sostenible i les vies de ciclovianants per a obrir a Catarroja al seu Parc Natural, en l’Albufera algo que és incompatible amb actuacions que atempten contra el nostre patrimoni natural com el projecte d’ampliació de la V-31”.

Entre els projectes s’ha estudiat la possibilitat de millorar la connexió cap al Port, així com la intenció de fer un corredor verd que connecte tots els pobles de la comarca amb València. D’aquest últim, ja s´ha donat un pas important amb l’aprovació de la Diputació de València d’una subvenció per a la connexió d’una via de ciclovianants entre Catarroja, Massanassa i Paiporta.

La directora general, Roser Obrer, per part seua, ha recollit totes les reivindicacions de l’Ajuntament de Catarroja i s’ha compromes a traslladar-les al govern de la Generalitat, així com al Govern Central.