Enric Morera, Síndic del Grup Parlamentari Compromís a les Corts Valencianes, ha formulat una pregunta dirigida a la Consellera de Turisme, Cultura i Esport perquè canvie la ubicació del certamen autonòmic de bandes, que en la seua última edició es va celebrar al Complexe Educatiu de Xest i del qual va resultar guanyadora la Societat Musical l’Artesana de Catarroja. Morera argumenta en la seua preguntart l’acord plenari pres per la totalitat dels grups municipals amb representació en l’ajuntament de Catarroja, i que va presentar Bloc-Compromís.

Després de la final del certamen autonòmic de bandes, Jesús Monzó va expressar públicament les queixes de molts dels assistents a la final sobre l’estat de conservació del paranimf del complex educatiu de Xest. La sala presentava una gran quantitat d’humitats, a més de diversos deterioraments i de ser inaccessible per a persones amb mobilitat reduïda.