El grup municipal de Compromís en l’Ajuntament de Catarroja acusa al PP d’impedir que la gerent d’ESERCA explique les seues gestions amb l’empresa concessionària del servei de neteja durant la vaga indefinida que va tindre lloc el passat mes de setembre.

Durant la junta general d’ESERCA, celebrat el passat divendres, el PP va votat en contra de la compareixença de la gerent de l’empresa. Compromís lamenta que la gerent, un càrrec de confiança del PP, que cobra de l’erari públic un sou més que raonable, vulga posar condicions als representants del poble per a comparèixer.

Es tracta d’una “cacicada política” més del PP que no vol assumir les regles del joc democràtic i de la transparència política. Catarroja ha de saber, afirma Compromís, que el PP no vol donar la cara davant els problemes ciutadans i que no han votat a favor de cap compareixença.

A més, es dóna la circumstància que la gerent de l’empresa és la dona d’un exconcejal del PP i actual president local del partit, Francisco Guillem.