Compromís recorda al govern municipal que va rebutjar dues vegades, a Catarroja i a Madrid, la proposta presentada per Compromís per instal·lar un ascensor a l’estació de tren del poble, a propòsit de les recents manifestacions de l’alcaldessa on reclama esta infraestructura. Des de Compromís s’acusa a l’alcaldessa de Catarroja de “fer teatre” per a poder eixir en la foto davant la falta de pes polític dins del PP. Un partit que li ha menyspreat el tramvia, l’accés al municipi des de la Pista de Silla, la piscina coberta de l’Avinguda de la Diputació, entre altres obres compromeses que han anat a parar al calaix dels oblits.

Cal recordar que el passat mes d’octubre el diputat de Compromís a Madrid, Joan Baldoví, va fer una visita a Catarroja per interessar-se per la situació de l’estació de tren, i per recollir informació per tal de presentar una esmena als Pressupostos Generals de l’Esta. Segons Compromís, l’alcaldessa de Catarroja hauria d’explicar per què el PP va votar en contra d’esta esmena, exigint que s’invertira per fer la reforma que el mateix PP havia reclamant mitjançant la recollida de signatures.

El grup Compromís va presentar esmenes als pressupostos de l’estat espanyol encaminats a fer la reforma necessària de l’estació i els companys de partit de l’alcaldessa de Catarroja, Soledad Ramón, van votar en contra. Així mateix, Compromís recorda que la primera iniciativa que va fer a Madrid el parlamentari de Compromís, Joan Baldoví, va anar demanar aquest ascensor en la comissió d’interior i aquesta va ser rebutjada pels parlamentaris del grup popular.

Compromís afirma que l’alcaldessa de Catarroja no té autoritat dins del seu partit i l’acusen de fer demagògia barata, vendre fum davant els menyspreus constants dels seus companys de partit. Segons Compromís, el que ha de fer Soledad Ramón és deixar-se de reunions estèrils i posar les cartes sobre la taula al seu partit. Si no té poder d’influència dins del seu partit que deixe l’alcaldia a altra persona que siga capaç de complir les seues promeses electorals. Compromís recorda que l’alcaldessa ha estat incapaç de fer moltes de les coses que va prometre quan va arribar al govern, de fet alguns dels projectes estrella de Francisco Chirivella han desaparegut de l’agenda del PP de Catarroja com la millora dels accessos per la Pista de Silla, l’arribada del tramvia o la piscina coberta prevista en l’avinguda de la Diputació.