El proper divendres 18 d’octubre a les 19 hores la Casa de la Cultura de Catarroja acollirà la presentació del col·lectiu local de Compromís per Catarroja. Aquest acte comptarà amb la presència de Mònica Oltra, diputada a les Corts Valencianes i Síndica Adjunta del grup parlamentari de Compromís.

A més de Mònica Oltra, en l’acte, presentat per Martí Raga, Sec. Institucional de Compromís per Catarroja, intervindrà el portaveu de Compromís en l’Ajuntament de Catarroja, Jesús Monzó, que parlarà sobre la gestió municipal de la formació. Un torn obert de preguntes de les persones assistents clourà aquesta presentació.

Aquesta acte suposarà la presentació a la societat catarrogina del col·lectiu local, constituït el passat mes de febrer com a conseqüencia del procés que Compromís va encetar a nivell nacional per dotar-se d’una estructura que aplegue els militants dels partits que formen la coalició (Bloc, Iniciativa i Verds) i les persones que, sense pertànyer a les formacions, estan adherides a Compromís.

ACTE COMPROMIS 10052013 copia