El proper 25 de maig es celebraran les eleccions al Parlament Europeu i, per primera vegada, la ciutadania podrà escollir quins seran els seus candidats gràcies al procés de primàries que ha posat en marxa Compromís, i que culminarà el proper 21 de març, divendres amb l’elecció de les candidates i canditats que ens representaran en les eleccions europees. Es tracta d’un doble procés de primàries obertes a la ciutadania: un per a la tria de la persona que encapçala la llista i un altre per a la tria de la resta de la candidatura.

Per això, des de Compromís per Catarroja animem a la ciutadania a participar en este procés de primàries per elegir els candidats que els representaran en el Parlament Europeu. Qualsevol persona major de 16 anys i resident al País Valencià pot participar en les primàries. Si sou militants o simpatitzants de Compromís ja esteu habilitats per participar-hi. Si no ho sou, podeu inscruire-vos en el procés mitjançant la web de Compromís. I, si teniu algun dubte, estem a la vostra disposició en les nostres xarxes socials i en el correu electrònic [email protected].

Com votar?
Compromís ha establit tres mecanismes per poder exercir el vot en estes eleccions primàries: on-line, per correu i presencial. La votació on-line es realitzarà des de la mateixa pàgina web de la coalició els dies 17, 18 i 19 de març. Pel que fa al vot per correu s’haurà de sol·licitar amb antelació.

La votació presencial s’ha convocat per al divendres 21 de març. Compromís habilitarà per això el major número de meses electorals a les comarques, com a mínim una en les poblacions de més de 150 afiliats.

Ara tu decideixes Europa. Participa en les primàries de Compromís!

Si voleu més