L’Ajuntament de Catarroja va anunciar ahir que la Conselleria d’Educació obrirà en breu un aulari de l’Escola Oficial d’Idiomes al poble en el qual s’impartirà ensenyament bàsic i mitjà d’anglès.

Des de Compromís per Catarroja celebrem esta notícia, que farà que s’amplien els serveis educatius de la localitat, i recordem que la iniciativa de demanar la presència de l’EOI a Catarroja va partir d’una moció presentada pel nostre portaveu, Jesús Monzó ara fa dos anys. La notícia amb la petició realitzada pel nostre grup municipal, amb data de 20 de setembre de 2012, la podeu consultar en este enllaç. La moció presentada, en la que es reclamava l’extensió de l’EOI per Catarroja, va ser aprovada per unanimitat del ple de l’Ajuntament.

Després d’esta bona notícia seguim treballant amb forces renovades pel progrés del nostre poble, fent propostes en positiu i prenent la iniciativa que, molt sovint, li falta al partit governant. Així mateix, esperem que totes les mocions presentades per Compromís i aprovades en sessió plenària es duguen a terme durant els pròxims mesos, cosa que fins ara no s’ha fet.