L’assemblea oberta de Compromís per Catarroja va ratificar el passat dimarts la llista electoral amb la qual la formació progressista concorrerà a les pròximes eleccions de maig. Encapçalarà la llista l’actual regidor i portaveu del grup, Jesús Monzó i anirà de número dos Martí Raga, també regidor a Catarroja. Els cinc primers llocs els completaran tres dones: Núria Blanch, Empar Chulià i Dolors Gimeno. La llista amb la qual Compromís es presentarà a les eleccions de maig compta amb la incorporació de persones independents, que no militen en cap formació de les que integren la coalició, però que destaquen per la seua implicació en sectors socials del poble, com l’educació i la defensa del medi ambient. Igualment, la llista incorpora militants del partit Demos+, nascut arran les mobilitzacions socials del 15M, i que s’ha integrat en la llista local de Compromís. D’esta forma, segons el candidat Monzó, «amb la incorporació d’independents i de la formació Demos+ tornem a demostrar que Compromís és un projecte obert i inclusiu, en el qual caben tots aquells que tenen ganes de canviar les coses a Catarroja i apostar per un nova forma de fer política». En pròximes dates Compromís anunciarà tots els integrants de la llista, que tancarà l’escriptor Pasqual Alapont, en una presentació pública i oberta a tota la ciutadania de Catarroja.